Home Zone to ogólnopolskie przedsięwzięcie zrzeszające wyłącznie czołowych liderów w branży developerskiej, budowlano-remontowej i wnętrzarskiej.

 

Projekt jest mocno wspierany przez media, gwiazdy, artystów, najlepszych architektów i projektantów. Stawia na promocję najlepszych firm w Polsce. Głównym celem jest wskazanie właściwych kierunków rozwoju w konkretnej branży poprzez promocję przedsiębiorstw, które wykorzystują innowacyjny sposób rozwiązań, wyróżniają się na tle innych firm konkurencyjnych, a ich działania opierają się na zasadach najwyższej etyki biznesowej.

 

Z każdą edycją wiąże się również prestiżowe wydarzenie w Pałacu Kultury i Nauki z udziałem mediów (telewizja, prasa, internet, radio), artystów, ludzi ze świata show-biznesu, telewizji, przedstawicieli kapituły oraz laureatów, którzy odbiorą ze sceny głównej honorowe Certyfikaty Home Zone potwierdzające jakość i niezawodność zgłoszonych produktów. Gala Finałowa będzie transmitowana w mediach, a spośród wszystkich laureatów Znaku Jakości, 29 listopada zostaną wyłonione top marki.

Przewiduje się, że tego wieczoru w Sali Marmurowej PKiN zasiądzie ok. 500 gości. Znamienici będą również sami członkowie kapituły – to najwybitniejsi specjaliści ze świata budowlanego i wnętrzarskiego, którzy zyskali już sympatię polskiego odbiorcy, będąc nieraz recenzentami i krytykami reality show i programów popularnonaukowych dotyczących branży mieszkaniowej. Są nimi Natalia Nguyen (prowadziła program „Pan i Pani House” oraz była jurorem w „Bitwie o dom”) oraz Damian Urbańczyk (prowadził program „Luksus na sprzedaż”, obecnie prowadzi program „Wyzwanie – nowe mieszkanie”). Oprócz nich, w kapitule zasiadają m.in.: Anna Popek – dziennikarka TVP2, która prywatnie zgłębia tajniki architektury, aranżacji wnętrz, historii sztuki oraz Eva Minge – projektantka mody, uznawana za polską ikonę dobrego stylu. Zarówno kapituła, jak i sam projekt Home Zone jest przedsięwzięciem prestiżowym, zauważającym perełki w branży budowlanej, remontowej czy wnętrzarskiej.

 

Laureaci Projektu otrzymują obszerną promocję świadczoną różnymi kanałami: prezentacje multimedialne i audiowizualne, artykuły w prasie drukowanej, Internecie i na portalach społecznościowych. Kolejnymi formami promocji są: możliwość wystawienia roll-up’ów na Gali Finałowej, możliwość dystrybucji materiałów reklamowych i gadżetów podczas Gali, możliwość wystawienia stoiska o wymiarach 15mk. Sam projekt będzie jeszcze reklamowany w pismach branżowych, na portalach społecznościowych, z Gali Finałowej będzie emitowany livestream. Powstanie również 5- odcinkowy serial do Internetu, opowiadający o tym jak polskie gwiazdy radzą sobie z problemami designerskimi czy remontowymi. Prawdopodobnie projekt Home Zone będzie jednym z najgłośniejszych wydarzeń tego roku.

 

reklama