reklama

Rosenthal świętuje jubileusz 30 lat w Polsce i ogłasza konkurs

Sztuka Życia

Za znakiem niemieckiej manufaktury porcelany Rosenthal stoi ponad 130 lat intrygującej historii, która jest też częścią historii wzornictwa. Już od 30 lat jest ona pisana także w Polsce! Z tej okazji zorganizowano konkurs dla Klientów.

Kiedy w 1879 roku Philip Rosenthal założył w zamku Erkersreuth w Bawarii pracownię dekorowania porcelany, nie mógł nawet przypuszczać, że niewielka malarnia w krótkim czasie rozrośnie się do 60 pracowników. Po przeniesieniu działalności do Selb, Rosenthal otworzył pierwszą własną fabrykę. Wchłaniając lokalne wytwórnie szybko przekształciła się ona w prawdziwe porcelanowe imperium. Jednym z najlepiej rozpoznawalnych produktów marki jest serwis, który Philip Rosenthal nazwał na cześć swojej ukochanej żony – Marii.

Polski rozdział w opowieści o Rosenthal otwiera Poznań. To właśnie w tym mieście, przy ul. Paderewskiego 8, 30 lat temu powstał pierwszy salon Rosenthal, do którego wkrótce dołączyły kolejne: w Warszawie oraz Krakowie. W następnych latach porcelana Rosenthal była dostępna w większości dużych miast na terenie kraju.

Z okazji jubileuszu, Rosenthal przygotował konkurs we współpracy z Werandą. Wystarczy odpowiedzieć na 3 pytania:

1. Za co ceni Pani/Pan porcelanę Rosenthal?

2. Czy woli Pani/Pan klasyczne wzory tej marki czy współczesne kolekcje Studio-Line?

3. Jakie są Pani/Pana oczekiwania wobec tej marki?

Na autorów najciekawszych odpowiedzi czekają nagrody – 10 zestawów „Biała Maria” z kubkiem, łyżeczką i puszką. Odpowiedzi prosimy kierować drogą mailową na adres konkurs@rosenthal.pl do 23 kwietnia 2019; wyniki zostaną ogłoszone na www.rosenthalblog.com i www.weranda.pl.

Dodatkowo w maju marka przygotowała wyjątkową ofertę dla Klientów. To doskonała okazja, by poszerzyś własną kolekcję o ulubione porcelanowe przedmioty, które w czasie trwania akcji dostępne będą na specjalnych warunkach. 

 

reklama