

Z nogami na kanapie, z głową w dół? Odpoczywaj tak, jak ci najwygodniej! Nowa kampania marki Veer pokazuje, że relaks przybiera różne formy
SalonNogi na oparciu sofy? Zmięte poduchy? Głowa na siedzisku fotela? W kampanii marki Veer nic nie jest oczywiste, idealne ani takie, jak powinno być. Oprócz poczucia totalnej swobody i relaksu.
Wbrew temu, co prezentują typowe reklamy mebli wypoczynkowych, nie wszyscy korzystają z sof, szezlongów i foteli w jedyny poprawny sposób – siedząc lub leżąc. Ta obserwacja oraz sama idea marki Veer stały się inspiracją do powstania kampanii Drift Away, w której wygoda i relaks przybierają różne konfiguracje. Na zdjęciach autorstwa Aldony Karczmarczyk można przejrzeć całą gamę opcji produktowych – od modułów połączonych w dużą, wygodną formę łóżka, przez kompaktowe, minimalistyczne sofy aż po miękkie, otulające fotele – a jednocześnie poczuć wolność płynącą z historii odpoczywających bohaterów.
Chciałam, żeby oglądający poczuł prawdę o tych meblach. Są baaardzo wygodne. Nie staniesz się ofiarą kanapy lub fotela, który jedynie ładnie wygląda, ale lepiej na nim nie siadać ;) W historii tej kampanii jest opowieść o człowieku i meblu, a nie samym meblu. Pamiętam, że modelki i model mieli przyjemność i swobodę w pozowaniu. Nie udają, że kanapa jest miękka i że można się przytulić do poduch – mówi Aldona Karczmarczyk, autorka zdjęć.

Marka Veer swoją kampanią wprowadza zawirowanie w myśleniu o meblach i wygodzie
...a także podejściu do kreowania domowej przestrzeni relaksu. Ten sam model sofy może być idealnym meblem do spokojnego czytania książki i przeglądania albumu, ale również spotkania z przyjaciółmi czy popołudniowej drzemki z nogami zarzuconymi na poduchy oparcia. Założeniem marki jest brak ograniczeń i sztywnych ram, szczególnie w tym, do czego stworzone są jej meble – wypoczynku. To właśnie idea azylu, odcięcia się od zewnętrznego hałasu, zgiełku i strapień inspiruje projektantów marki.
Meble Veer mają za zadanie przenieść domowników, ich przyjaciół i gości poza codzienność. Nie chodzi o ucieczkę przed nią, ale spojrzenie na rzeczywistość z komfortowej, beztroskiej perspektywy. Modułowe projekty Veer zamieniają salon w przestrzeń swobody i kreatywności. W naszej kampanii bohaterowie odpoczywają tak, jak im najwygodniej – leżąc na oparciu sofy, trzymając nogi na zagłówkach, siedząc na podłodze i opierając się o siedzisko. Bo kto z nas tak nie robi? – podkreśla Adriana Karwan, właścicielka marki.



Odpoczywaj tak, jak lubisz – meble, dzięki którym zanurzysz się w błogim relaksie
W ofercie Veer znajdują się meble modułowe, sofy z funkcją spania, narożniki, szezlongi i fotele, wszystkie z możliwością dopasowania tkanin. Projekty marki stanowią kwintesencję współczesnego designu, a w każdym detalu widać dbałość o harmonię formy oraz funkcji.
Veer daje poczucie błogości, beztroski, pozwala odpłynąć w senne marzenia. Odpoczywaj więc tak, jak ci najwygodniej!
Więcej informacji na stronie: https://veer.casa
Zdjęcia: Aldona Karczmarczyk / Van Dorsen Artists
Stylista: Paweł Kędzierski / Van Dorsen Artists
Stylista włosów: Emil Zed / Van Dorsen Artists
Scenografia: Małgorzata Białobrzycka
Retusz: Dominik Herman
Studio: Studio Las
Produkcja: Van Dorsen Artists
Materiał partnera